5 Eylül 2010 Pazar

Hannibal Rising (2007)




IMDB
» Hannibal Rising (2007)
Directed by: Peter Webber
Genre: Drama,Horror,Thriller
Plot Outline: After the death of his parents during World War II, young Hannibal Lecter moves in with his uncle and his beautiful wife and begins plotting revenge on the barbarians responsible for his sister's death.
User Rating: 5.7/10 (3,921 votes)
Runtime: 117 min (approx) / USA:117 min
Cast (first 5): Helena Lia Tachovska, Richard Leaf, Michele Wade,Martin Hub, Ingeborga Dapkunaite

IMDB: http://imdb.com/title/tt0367959/


1 hafta önce izledim sinemada.Ben filmden memnun kaldım. Daha önceki Hannibal filmlerini de severdim. Gerçi Kuzuların sessizliği'nin tadı çok farklıydı. Ajan Clarice Starling ile Hannibal'ın diyalogları ve Jodie Foster'ın Oscar kazandıran oyunculuğu müthişti. Antony Hopkins kadar Hannibal karakterine uyacak başka bir oyuncu zor bulunurdu sanırım. Böylesi ilk dönemleri anlatan devam filmleri sonrayı anlatan devam filmlerine nazaran çok daha avantajlı. Ellerinde 3 ayrı film boyunca bir şekle sokulmuş karakter var ve bu karakterin nasıl oluştuğunu anlatmak oldukça ilginç olmalı. Tabi ki bu durum bir sorumluluk da doğuruyor. Çünkü anlatımın yetersiz olması karakterin oluşumunu olumsuz etkileyebilir ve genç Hannibal'dan sonra Olgun Hannibal'ı izlemek tat vermeyebilir.

Genç Hannibal'ı oynayan Gaspard Ulliel karakteri yansıtan bir oyuncu. spoilers.gifLady Murosaki'nin kaçırılması sonrasında biraz daha endişeli olması belki daha gerçekçi olabilirdi diye düşünüyorum. Çok sakin bir şekilde. Kaçırıldığı yere gitmesi ve elinde içki bardağı ile oturarak soru sorması bana pek inandırıcı gelmedi. Olgun Hannibal için çok normal bir davranış olsa da genç Hannibal için de bu kadar normal bir olay olması inandırıcı gelmedi sanırım.

Çocuk Hannibal'ın öldüğünün kara düşmesi ile simegelenmesi hoşuma gitti.Akılda kalıcı bir sahneydi.

Filmde çekimler ve sahneler güzeldi.Savaş dönemi güzel resmedilmiş. Genel olarak beni rahatsız eden bir şey yoktu filmde.Belki Dedektif karakterine daha fazla yoğunlaşılabilirdi. Ölümler Hannibal'a yakışacak ölçüde kanlıydı.

Filme 7/10 veriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder