5 Eylül 2010 Pazar

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006)

UP Resim


IMDB
»

Genre: Action / Adventure / Comedy / Fantasy
Plot Outline: Jack owes an unpaid debt to Davy Jones and his army of sea-phantoms...his soul. Now, he must find a way to save himself from becoming one of them, and suffering forever.
User Rating: 7.3/10 (58,718 votes)
Runtime: 150 min
Awards: Nominated for Golden Globe. Another 11 wins & 18 nominations
Cast (first 5): , Johnny Depp, , Orlando Bloom,

IMDB: http://imdb.com/title/tt0383574/
Bu filme bayılıyorum.Birincisini çok sevmiştim 2.sini daha çok sevdim. Örümcek adam 2'de de böyle düşünmüştüm.Filmi sinemada izlemiştim az önce yine izledim büyük bir keyifle. Filmin ilk bölümü ve özellikle yamyamların olduğu sahnelere bayıldım.

Filmde Kaptan Jack ile Elizabeth'in diyaloglarını çok seviyorum.İlk filmde de yakıştırmıştım ama Jack'in kafasının hafiften kırık olması elektirik akımının kesilmesine yol açtı sanırım.[8D] İkisi de birbiri gibi olmak istiyor. Jack biraz iyi olmayı Lizli biraz kötü olmayı... Gerçi Jack her ne kadar sürekli yalan söyleyip insanları dolandırsa da büyük resmi görebildiği için bunların sonuçlarının iyi olacağını görebiliyor.

Bu filmde özellikle bir sahne var ki Johnny Depp'e hayran oldum.
Spoiler Lizli ile öpüştüğü sahnenin devamında kelepçelendiği ve Jack'in iyi olma yolunda geri dönmesine karşılık, Lizli'nin Jack gibi olma yolunda yaptığı ufak konuşma esnasında Johnny Depp'in mimikleri süperdi.

UP Resim


10/8,5 veriyorum filme.Harika bir eğlencelik.
21/1/2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder