5 Eylül 2010 Pazar

"Sevgi Sözleri"!!!

Ya anlamıyorum harbiden. Ne kadar kolay kullanılıyor bu kavramlar. Bu kadar basit yani. Herkes o kadar samimi ve birbirini o kadar seviyor ki ağzım açık kalıyor. "Arım balım peteğim, gülüm dalım çiçeğim,Sevgi insanı, güzel insan" Ulan güzel insan mı kaldı be? Harbiden ben günlük hayatı kafamdaki hayattan ayırmaya başladım. İnsanların beğendikleri şeyleri gördükçe bende bir şeyler beğenildiğinde "ulan yine nerde yanlış yaptım" diyesim geliyor.Bir insan "Seni seviyorum" gibi güçlü ve varolmamızın nedeni olan bir sözden iğrenmeye başlar mı? Benim, bazı insanlar bu sözü kullandığı zamanlar midem bulanıyor.Lütfen sevmeyin beni. Sizin istekleriniz, beklentileriniz, beni sevme nedenleriniz hep riyakarca. Kendiniz gibi olmamı istiyorsunuz. Size değer vermem karşılığında beni sevme vaadinde buluyorsunuz. Ne sizi, ne de kullandığınız sevgi sözcüklerini seviyorum. Hepimiz insanız. Birbirimizi kandırmayalım. Elbette yukardaki "arım balım peteğim, seni seviyorum" türünden sözcükleri kullanacağımız ânlar olacaktır. Ama bu sözleri ota çöpe kullanarak içini boşaltmayalım.

Ben kızgınım bu insanlara.Yaşadıklara hayata... Yaşayamadıklarına daha çok...Ve bunca acı keder ve sefalet, bu dünyada ve hayatta varken, bu sözcüklerin kullanılması beni daha da iğrendiriyor. Hakkımız yok bunları kullanmaya. "Sevgi" dediğiniz şey sadece bir objeye karşı olmaz.Seven insan doğayı , insanlığı ve Allah'ı sever. Sen kendi komplekslerin ve varolma mücadelen içinde sevdiğini iddia ediyorsun. Mutluluk reçeteleri dağıtıyorsun. Anı yaşarsam mutlu olurmuşum. Ulan Anı yaşamak kim sen kim? Farkındalık hali tuvaletinin geldiğini farketmekten mi ibaret?


Ben kızgınım bu insanlara.Bu yüzden inanmıyorum sevgilerine. İnanmıyorum ağlamalarına. İnanmıyorum acı çektiklerine. Sadece yoklar. Varolamıyorlar. Ve nasıl varolacaklarını bilmediklerinden Allah tarafından önlerine konulan Balın sadece kavanozunu dışardan yalıyorlar. Sevgi diyorlar sevemiyorlar. Aşk diyorlar aşkın sarhoşluğu için raks edemiyorlar.

Ben kızgınım bu insanlara.Bakışlarında bir sıcaklık kalmadığı için .Zavallı ya da kibirli...İkisi de aynı. Ben baktığımda karşımdaki insana varolduğunu hissettirirm. Bunlar yoketmeye çalışıyor. Birisi kendisini yokediyor, birisi karşısındakini. İkisi de aynı. Varolan adam var eder.


Ha ben böyle yazınca çıkıp bana "sevgisiz,duygusuz" diyorlar. Halbuki bilmiyorlar ki bunları yazabimek için, ya da daha basit anlamda bir şeyi beğenmemek için elinde daha iyisi olması lazım. Ama tanımayın. İstemem ve izin vermem. Ben buraya sadece not düşüyorum. Düşündüklerimi insanlara açmıyorum. Sadece buraya yazıyorum ve dışardan bir gözle bakıyorum. Ne insanların taktirini ve ya eleştirisini almak ne de onlara cevap vermek gibi bir beklentim yok. Olursa içten gelen bir söz ve ben bunu hissedersem karşılık veririm. Gerisi angarya.
28/1/2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder